Twitter’a rakip olmayı hedefleyen Hindistan merkezli bir sosyal medya uygulaması olan Koo, kullanıcıların daha kolay gönderi oluşturmasına yardımcı olmak için OpenAI’nin ChatGPT’sini entegre etti, şirketin kurucu ortağı Reuters’e söyledi. Koo’nun kurucu ortağı Mayank Bidawatka bir röportajda, üretken yapay zeka üzerine bir teknoloji endüstrisi çılgınlığı başlattı. “Bu, yaratıcıların ne yaratacakları konusunda ilham almalarına yardımcı olacak” dedi. “Bölgelerindeki trend haberleri sorabilir (ChatGPT) ve ardından düşüncelerini yazabilirler.” Geçen ay, teknoloji devleri Microsoft ve Alphabet’in Google’ı, aramalara yanıt olarak web’de bilgi sentezleyebilen kendi üretken AI sohbet robotlarını duyurdu. Fotoğraflı mesajlaşma uygulaması Snapchat’in sahibi olan Snap Inc, eğlenceli ve arkadaş canlısı bir üslup için eğitilmiş bir sohbet robotu da tanıttı. Bidawatka, Koo’nun teknolojiyi gönderi oluşturma becerisine entegre eden ilk platform olacağını söyledi. Kullanıcılar, istemlerini ChatGPT aracına yazabilir veya Koo’nun sesli komut özelliğini kullanabilir. Koo kullanıcılarının yaklaşık yüzde 20’si uygulamada aktif olarak içerik oluşturuyor ve ChatGPT entegrasyonu bu rakamı artırmaya yardımcı olabilir, diye ekledi. Koo’daki hesaplar ve sonunda tüm kullanıcılar tarafından kullanılabilir hale geldi. Reuters’e yapılan bir demoda, araç, Albert Einstein’dan bir alıntı kullanarak bir gönderi hazırladı ve ilgili üç hashtag ekledi. Bidawatka, “İnsanların içeriğin yapay zeka tarafından üretilip üretilmediğini bilmesi gerektiğini düşünüyorum,” dedi. Satış ortağı bağlantıları otomatik olarak oluşturulabilir – ayrıntılar için etik bildirimimize bakın.
Teknoloji Haberleri