The Last of Us Part I’in PC Bağlantı Noktası Kötü Teknik Şekilde, Geliştirici Performans Sorunlarını Araştırıyor

The Last of Us Part I nihayet 28 Mart Salı günü PC’de yayınlandı ve şimdiden olumsuz Steam incelemeleriyle bombalanmaya başladı. Bu yazının yazıldığı sırada, oyun, esas olarak piyasaya sürüldüğü bozuk durumdan dolayı yüzde 33 olumlu bir puana sahip. Lansmanından bu yana, sert çökmeler, takılmalar, zayıf optimizasyon gibi performans sorunlarıyla ilgili çok sayıda rapor var. ve uzun yükleme süreleri. Geliştirici Naughty Dog, 2013 başyapıtını geçen yıl PS5 için yeniden yaptı ve başlangıçta 3 Mart’ta PC’ye taşımayı planladı. Ancak, oyunun “mümkün olan en iyi şekilde” çıkış yapmasını sağlamak ışığında, daha sonra 28 Mart’a ertelendi. . Ne yazık ki işler planlandığı gibi gitmemiş gibi görünüyor. Bir tweet’te Naughty Dog, sorunları ‘aktif olarak araştırdığını’ doğruladı. “Sizi güncellemeye devam edeceğiz, ancak ekibimiz güncellemelere öncelik veriyor ve önümüzdeki yamalarda sorunları ele alacak” diyor. Lansmanından önce, medya kuruluşlarına ve içerik oluşturuculara The Last of Us Part I PC için bir basın kopyası sağlanmamış gibi görünüyor; bu, Sony için oldukça alışılmadık bir durum çünkü sürekli olarak günlerce ve bazen de haftalarca inceleme kodları gönderdi. önceden.Bu kez, oyunu PC’ye taşıma işi geliştirici Iron Galaxy’ye emanet edildi – 2015’te Batman: Arkham Knight’ın hayal kırıklığı yaratan PC bağlantı noktasından sorumlu olan aynı grup. 2022’de Legacy of Thieves Collection, TLOU’nun bağlantı noktası aceleye getirilmiş gibi görünüyor. The Last of Us Part I PC Sistem Gereksinimleri ve Özellikleri AçıklandıThe Last of Us Part I PC oyuncuları: endişelerinizi duyduk ve ekibimiz aktif olarak birden fazla araştırıyor bildirdiğiniz sorunlar.Sizi güncellemeye devam edeceğiz, ancak ekibimiz güncellemelere öncelik veriyor ve sorunları gelecek yamalarda ele alacak.— Naughty Dog (@Naughty_Dog) 28 Mart 2023Gadgets 360, oyunun ‘Shader B’si ile ilgili oyuncu raporlarını doğrulayabilir. Zaman alıcı olmasının yanı sıra rastgele donmalara neden olan ‘oluşturma’ işlemi. The Last of Us Part I’in PC ayarları, mikro takılmalara yol açan CPU kullanımına daha fazla eğilirken, grafik belleği orta ayarlarda kolayca maksimuma çıkar. Oyuncular ayrıca, oyun içi ara sahneler sırasında yükleme ekranlarıyla karşılaşmanın yanı sıra, gölgelendiricilerin oluşturulmasını beklerken ana menüde rölantideyken oyun çökmeleri bildiriyorlar. “Önceden satın alındı ​​ve önceden yüklendi. Hazır olur olmaz başlattı. Ayarlara gittim. Bir Steam kullanıcısı, bu oyunun maksimum 1440p ayarlarında yaklaşık 10 GB VRAM tükettiği ortaya çıktı (oyun varsayılan olarak ayarları maksimuma ayarladı),” diye yazdı. “12 GB VRAM’li bir RTX 3080 Ti kullanıyorum, kusura bakmayın. Oyun sağ alt köşede ‘GÖLGELENDİRİCİLER OLUŞTURUYOR’ yazan bir bildirim görüntülediğinde her zaman çöken menü ekranını asla geçemedim. ölçülü Düşük-Orta grafik ayarlarında 30 fps’de çalışırken oluşturmak için. Unutmayın, Steam yalnızca iki saatlik oyun süresine izin verir, bu süreden önce geri ödeme talebinde bulunabilirsiniz. Kötü oyun optimizasyonu, son zamanlarda PC oyuncuları için yaygın bir sorun oldu – Gotham Knights ve daha yakın zamanda piyasaya sürülen Wo Long: Fallen Dynasty, en düşük ayarlarda bile mikro takılmalarla çalışan bunun harika örnekleridir. PC’de Hogwarts Legacy bile, optimizasyon o kadar kötü olmasa da, her açılışta gölgelendiriciler oluşturmak için özel zaman gerektirir. The Last of Us Part I artık Steam ve Epic Games Store aracılığıyla PC’de mevcut. Bununla birlikte, performans yamaları yayınlanana kadar satın almanızı önermiyorum. Satış ortağı bağlantıları otomatik olarak oluşturulabilir – ayrıntılar için etik bildirimimize bakın.

Teknoloji Haberleri