Nissan, otomobil markasını Web3 dünyasına genişletmeye karar verdi. Japon otomobil üreticisi, metaverse ekosisteminde de çalışacak sanal ürün koleksiyonunu tanıtmak için ABD makamlarından izin istiyor. Nissan’ın ayrıca dünya genelindeki müşteri katılım stratejilerini yenilemek amacıyla kendi misli olmayan token (NFT’ler) serisini piyasaya sürmesi bekleniyor. Nissan’ın Web3’e girme kararı, Japonya’nın Web3’ü ve onun kripto, metaverse ve NFT’ler gibi unsurlarını keşfetmek için aktif adımlar attığı bir dönemde geldi. 1993’te kurulan otomobil üreticisi, izin verecek kendi NFT pazarını başlatmayı planlıyor. kullanıcılar nane NFT’lerin yanı sıra ticaret yaparlar. Sanal Nissan kıyafetlerinin ve araba modellerinin lansmanı, ürünlerinin metaverse’de reklamını kolaylaştıracak bir hizmetin yanı sıra şirketin kartlarında da var. ABD’den lisanslı ticari marka vekili Mark Kondoulis, ipuçları için popüler Yaklaşan Web3 ile ilgili patentler hakkında, Nissan’ın Amerika Birleşik Devletleri Patent ve Ticari Marka Ofisi’ne (USPTO) başvurusunun bir ekran görüntüsünü paylaştı.Nissan’ın Web3 sektörüne girme adımı, şirketin yetkilisi ‘Nissan Hype Lab’da denemelere başlamasından sadece birkaç gün sonra geldi. sanal mağaza. Nissan Japonya tarafından başlatılan bu sanal mağaza, insanların metaverse ekosisteminde arabaları kontrol etmelerine ve satın alma evraklarını tamamlamalarına olanak tanıyacak.Nissan’ın Japonya’dan Web3’e giren ilk otomobil markası olduğu bildirildi.Ancak Nissan tek otomobil değil Hindistan’dan Mahindra ve Mahindra, Mart 2022’de ikonik Thar spor arazi aracına (SUV) dayalı tekliflerini duyurarak NFT alanına ayak bastı.Mercedes, Volkswagen, Toyota, Ford ve MG Motors da Sanal ofisler oluşturarak ve NFT tasarımcılarından oluşan ekipleri işe alarak Web3 dünyasına ilk adımlarınızı atın. Satış ortağı bağlantıları otomatik olarak oluşturulabilir – ayrıntılar için etik beyanımıza bakın.
Teknoloji Haberleri