Microsoft, Bing sohbet arama motoru tarafından verilen yanıtlara göre reklam satıyor ve şirketin günde ortalama 100 milyon kullanıcı çektiğini söylediği bir yapay zeka aracı için potansiyel bir gelir modelini vurguluyor. Microsoft Pazarlama Direktörü Yusuf Mehdi Çarşamba günü bir blog yazısında, “Ortaklarımız için trafik ve gelir açısından anlamlı olacak şekilde içerik dağıtmaya nasıl devam edebileceğimiz konusunda geri bildirim alın” dedi. “Bu konuşmalar ilk günler, ancak tüm ekosistem için bu yeni deneyimleri en üst düzeye çıkarma fırsatlarını ararken olumlu geri bildirimler alıyoruz.” Microsoft’un yeni Bing’i, soruları yanıtlayan sohbet robotları gibi yeni özelliklerle geleneksel internet arama deneyimini geliştiriyor. Microsoft, Alphabet’in Google’ı gibi arama motorlarında görünen sponsorlu arama içeriğine benzer şekilde, sohbet yanıtlarına gömülü sponsorluklar satabilir. Örneğin, Bing’e “Oakland, CA’da nasıl ev satın alırım?” küçük bir reklam bağlantısı içerebilen bir yanıt üretir. Bu bağlantıya dokunmak sizi reklamverenin sitesine götürecektir.Bir Microsoft temsilcisi şirketin planları hakkında daha fazla yorum yapmayı reddetti.Dijital reklam harcamalarının bu yıl yüzde 10’dan fazla artarak 627 milyar dolara (kabaca 51.54.504 Rs. 51.54.504 crore) ulaşması bekleniyor. analist firması Insider Intelligence’a. © 2023 Bloomberg LPRealme, Mini Kapsülün Realme C55’in tanımlayıcı özelliği olmasını istemeyebilir, ancak sonunda telefonun en çok konuşulan donanım özelliklerinden biri olacak mı? Bunu Gadgets 360 podcast’i Orbital’de tartışıyoruz. Orbital, Spotify, Gaana, JioSaavn, Google Podcasts, Apple Podcasts, Amazon Music ve podcast’lerinizi aldığınız her yerde mevcuttur. Satış ortağı bağlantıları otomatik olarak oluşturulabilir – ayrıntılar için etik beyanımıza bakın.
Teknoloji Haberleri