Instagram Hatırlatıcı Reklamları Yayınlıyor, Reklamları Arama Sonuçlarında Test Ediyor: Tüm Ayrıntılar

Instagram, reklamları arama sonuçları kategorisine getirmek için başka bir özelliği test etmenin yanı sıra, reklamlarda yeni bir Hatırlatıcı Reklam özelliği sunuyor. Reklamlar ve abonelikler, bu sosyal medya platformları için iki ana gelir biçimidir. Meta kısa süre önce ABD’de Meta Verified adlı ücretli bir abonelik hizmetini tanıttı. Görünüşe göre, ücretsiz Instagram, reklamverenleri tanıtmaya ve reklamları akışına entegre etmeye yoğun bir şekilde eğiliyor. Meta’nın sahibi olduğu sosyal medya sitesinin tanıttığı her iki yeni özellik de platformundaki reklamları artırmaya odaklanacak. Instagram, bir blog gönderisinde, işletmelerin önünü kolaylaştıran yeni bir reklam formatını test etmek için yakın zamanda Starz gibi markalarla iş birliği yaptıklarından bahsetti. insanlara yaklaşan etkinlikleri veya lansmanları duyurmak, hatırlatmak ve bilgilendirmek için. Hatırlatıcı Reklamlar, bir akış seçeneği olarak tüm reklamverenlerin kullanımına sunulacaktır. Bu özelliğin amacı, reklamverenlerin lansmanlar, prömiyerler vb. yaklaşan etkinlikleri hakkında farkındalık, beklenti ve üzerinde düşünmeyi artırmalarına yardımcı olmaktır. Kullanıcılar, Hatırlat düğmesini kullanarak hatırlatıcılara kaydolabilir ve Instagram’dan üç farklı bildirim seçeneğinden birini seçebilir – bir gün etkinlikten önce, etkinlikten 15 dakika önce ve etkinlik saatinde. Kullanıcı seçildikten sonra, uygulamadan önceden belirlenen saatte bir hatırlatma olarak anlık bildirim alacak. Instagram, kullanıcıların arama sonuçlarında reklamları gösteren başka bir özelliği test ettiklerini sözlerine ekledi. Şirkete göre, insanlar arama sonuçlarından bir gönderiye tıkladığında, akışta kaydırabilecekleri alakalı reklamlar görünecek. Sosyal medya platformu, bu özelliği önümüzdeki aylarda küresel olarak kullanıma sunmak istiyor. Kullanıcılar, profil tutamacının altında bir Sponsorlu etiketi görerek reklamlar ile normal gönderiler arasında ayrım yapabilir. Ayrıca yakın zamanda Instagram’ın, Direkt Mesaj sayfasında kullanıcılar arasında yakın zamanda paylaşılan öğeleri gösteren bir özelliğin beta testini yaptığı bildirildi. Bunun, bir kişinin takip edilenler listesindeki diğer hesaplarla daha önce ve sık sık paylaşılan öğelere erişmeyi ve yeniden paylaşmayı kolaylaştırmayı amaçladığı bildiriliyor. Yeni piyasaya sürülen Oppo Find N2 Flip, şirketten Hindistan’da piyasaya çıkan ilk katlanabilir. Ancak Samsung Galaxy Z Flip 4 ile rekabet etmek için gerekenlere sahip mi? Bunu Gadgets 360 podcast’i Orbital’de tartışıyoruz. Orbital, Spotify, Gaana, JioSaavn, Google Podcasts, Apple Podcasts, Amazon Music ve podcast’lerinizi aldığınız her yerde mevcuttur. Satış ortağı bağlantıları otomatik olarak oluşturulabilir – ayrıntılar için etik beyanımıza bakın. En son teknoloji haberleri ve incelemeleri için Gadgets 360’ı Twitter, Facebook ve Google Haberler’de takip edin. Gadget’lar ve teknolojiyle ilgili en yeni videolar için YouTube kanalımıza abone olun. “Yapay Zekanın iPhone Anı” Nvidia, ChatGPT’nin Arkasındaki Süper Bilgisayarları İşletmelere Ayda 37.000 Dolara Kiralayacak

Teknoloji Haberleri